Anuluj Kredyt Logo
Prosperitas Logo

Klauzula Informacyjna wynikająca z art. 14 RODO

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności przekazuje Państwu istotne informacje związane z działaniami podejmowanymi w zakresie przetwarzania danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej, formularza kontaktowego, korespondencji tradycyjnej lub mailowej,
a także informacjami gromadzonymi lub przekazywanymi w związku z prowadzeniem Państwa spraw lub bieżącą obsługą Kancelarii Prosperitas.

Niniejsza Polityka prywatności uwzględnia wymagania, które wynikają z przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), określanego dalej za pomocą skrótu „RODO”.

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Kancelaria Prosperitas Chmielowski Zarzecki Spółka komandytowo-akcyjna z siedzibą w Krakowie, (31-038), przy
ul. Starowiślna 13/01A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001076885, NIP: 6762633540, REGON: 52413776200000, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000 zł.

Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z administratorem w sprawach związanych
z przetwarzaniem danych osobowych, prosimy o: 

  • wysłanie wiadomości mailowej na adres: odo@anulujkredyt.pl lub
  • przesłanie korespondencji na adres: Kancelaria Prosperitas Chmielowski Zarzecki Spółka komandytowo-akcyjna z siedzibą w Krakowie ul. Starowiślna 13/01A, 31-038 Kraków.

2. Kategorie i cele przetwarzanych danych osobowych

1) W Kancelarii przetwarzamy dane osobowe: klientów lub potencjalnych klientów (imię
i nazwisko, dane kontaktowe, informacje związane z realizacją umowy o świadczenie usług prawnych, udzieleniem porady prawnej lub informacje poprzedzające zawarcie umowy, informacje związane z rozliczeniami finansowymi), w celu: 

  • świadczenia usług prawnych, 
  • czynności zmierzających do zawarcia umowy o świadczenie usług prawnych, 
  • prowadzenia rozliczeń finansowych i księgowości;

2) Przetwarzamy dane Stron postępowania, osób trzecich występujących w sprawie Klienta, pracowników sądów, organów administracji, urzędów (imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje związane z prowadzoną sprawą lub udzielaną poradą prawną, informacje przekazywane w związku z kontaktami z sądami, organami administracji lub urzędami), w celu świadczenia usług prawnych;

3) Przetwarzamy dane pracowników, osób współpracujących z Kancelarią oraz kandydatów do pracy (imię i nazwisko, dane kontaktowe, informacje niezbędne do zawarcia umowy),
w celu Wykonania umowy zawartej z Kancelarią;

4) Przetwarzamy dane Kontrahentów lub pracowników kontrahentów Kancelarii (imię
i nazwisko, dane kontaktowe, informacje związane z umową o świadczenie usług na rzecz Kancelarii), w celu Wykonania umowy zawartej na rzecz Kancelarii;

3. Podstawy prawne przetwarzania Państwa danych osobowych

  • Kancelaria przetwarza Państwa dane osobowe, gdy jest to konieczne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • Realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z odpowiednimi przepisami regulującymi zasady wykonywania zawodu adwokata oraz zasady prowadzenia spraw przed sądami lub organami administracji, a także przepisami podatkowymi
    i rachunkowymi(art. 6 ust. 1 lit c RODO);

3) Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na dochodzeniu lub obronie przed potencjalnymi roszczeniami prawnymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

4) Prawnie uzasadniony interes administratora polegający na zapewnieniu właściwego prowadzenia spraw klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

5) Udzielenie odrębnej zgody, na cele inne niż wskazane powyżej, Kancelaria przetwarza dane na podstawie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO);

6) Kancelaria będzie przetwarzać Państwa dane osobowe szczególnych kategorii na podstawie Państwa pisemnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a RODO);

7) W przypadku kontrahentów – niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

8) W przypadku pracowników kontrahentów – prawnie uzasadniony interes administratora polegający na zapewnieniu realizacji umowy z kontrahentem Kancelarii (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4. Obowiązek podania danych osobowych

W przypadkach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług prawnych oraz jej prawidłowym wykonaniem, podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia lub prawidłowego wykonania umowy. W takich sytuacjach brak podania żądanych danych osobowych może stanowić przeszkodę do zawarcia lub wykonania umowy.

5. Źródło pochodzenia danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe, które zostały uzyskane bezpośrednio od Państwa lub zostały przekazane przez klienta, potencjalnego klienta, kontrahenta Kancelarii lub inną osobę
w związku z określoną sprawą lub realizacją umowy, a także dane przekazane Administratorowi przez Spółkę Neo Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie (ul. Wadowicka 6/88, 30-415 Kraków, REGON: 381363931, NIP: 6793174665, KRS: 0000749848) na podstawie umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Neo Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie, która dysponuje Państwa danymi na podstawie wyraźnego upoważnienia udzielonego przez Państwa w ramach wypełnienia ankiety internetowej.

6. Odbiorcy danych

Na potrzeby powyżej zdefiniowanych celów przetwarzania, Kancelaria może przekazywać Państwa dane podmiotom trzecim świadczącym na rzecz Kancelarii określone usługi lub podmiotom wspierającym usługi własne Kancelarii (m.in. podmiotom odpowiedzialnym za wsparcie infrastruktury informatycznej i administracyjnej, adwokatom lub radcom prawnym,
z którymi została nawiązana współpraca w ramach zastępstw procesowych). Państwa dane osobowe mogą być przekazane również odpowiednim organom lub podmiotom realizującym zadania ustawowe na mocy odpowiednich przepisów (np. organom podatkowym). Jednocześnie informujemy, że nie przekazujemy Państwa danych tzw. państwom trzecim.

7. Przechowywanie danych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy lub realizacji obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów (m.in. przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych lub okresy wskazane we właściwych przepisach regulujących wykonywanie zawodu adwokata i świadczenie usług prawnych).
W uzasadnionych przypadkach wynikających z konieczności dochodzenia lub obrony przed roszczeniami Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przedawnienia właściwych roszczeń.

8. Państwa prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych.

Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego z zakresu ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, pod adresem ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa tel. 22 531 03 00 kancelaria@uodo.gov.pl